- فروشگاه بزرگ ایران نت دانلود تحقیق در مورد روشهای مختلف ارزیابی روسازی راه
دسترسی به اخبار و اطلاعیه های سایت در کانال تلگرام فروشگاه با روبات تلگرامی سایت ما راه تر از همیشه در کمترین زمان خرید کنید بررسی بمب های الکترو مغناطيسی و چگونگی مقابله با آنها حمایت از کالا ایرانی تبریک حلول ماه رمضان
با سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان اطلاعیه بسیار مهم فروشگاه ایران نِت: در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. باتشکر مدیر فروشگاه ایران نِت

دانلود تحقیق در مورد روشهای مختلف ارزیابی روسازی راه

دانلود تحقیق در مورد روشهای مختلف ارزیابی روسازی راه

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :ورد + پی دی اف نوع فایل :  .doc +pdf ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه :37 صفحه  قسمتی از متن : 

در مدیریت و نگهداری روسازی را کیفیت روسازی از نظر میزان خرابی ها  و رضایت رانندگان را باید بتوان این پارامتر را بصورت شاخص کمی بیان کرد. عواملی که معمولاً در ارزیابی روسازی بعنوان معیار برگزیده می شود از قرار زیر است:

 - ناهمواری راه  

-اصطکاک روسازی با لاستیک وسیله نقلیه

 -کافی بون ظرفیت باربری روسازی

- خرابی های موجود در روسازی

در سیستم مدیریت نگهداری روسازی برای بیان کیفیت روسازی در یک قالب از یک روش ارزیابی استفاده می شوند بدین صورت که یک سری پارامترهای مشخص بعنوان معیار  های سنجش در کیفیت روسازی( مثلاً میزان ترک و یا ناهمواری سطح روسازی تعیین می شوند. سپس مدتی برای ترکیب این پارامتر ها و بدست آوردن یک و یا چند شاخص کمی ارائه می شود.

 هرچه تعداد پارامتر های دخیل در تخمین شاخص بیشتر شود این شاخص یا حساسیت بیشتری می تواند کیفیت روسازی را بیان کند. از سوی دیگر تعداد زیادی پارامتر مستلزم مدت زمان بیشتر در زمان ارزیابی بوده که خود باعث کاهش کارآیی سیستم می شود. بنابراین همیشه و در همه روش های ارزیابی این تقابل مشاهده می شود. با رواج سیستم های کامپیوتری و بالارفتن میزان ذخیره در پردازش در بعضی موارد، خودکارشدن عملیات ارزیابی و برداشت اطلاعات روند تکامل روشهای ارزیابی به سمت روش های دقیقتر و داخل کردن پارامتر های بیشتر در مقابل مدل ها گرایش پیدا کرده است.در ادامه چند روش ارزیابی و چگونگی بدست آوردن شاخص مرکب کیفیت روسازی بیان می شود.

 1- روش PSI

 بعد از آزمایش بزرگ AASMO در ایالات متحده امریکا شاخصPSI بعنوان شاخص عملکرد روسازی معرفی شده آرایش بزرگAASMO بمنظور ارزیابی بدین صورت عملی شد که یکسری ارزیاب با وسیله نقلیه در طول یک قطعه از روسازی را طی می کردند، سپس دو کارشناس نظر خود را در مورد کیفیت روسازی آن قطعه در یک نرم افزار مانند شکل(2-1) اعلام می کرد. این فرم شامل مشخصات قطعه روسازی ناتمام ارزیابی، تاریخ، ساعت، اتومبیل ارزیاب و نظر ارزیاب در مورد وسایل است. ارزیابی کیفیت روسازی را بصورت عدد  از صفر( خیلی ضعیف) تا 5( خیلی خوب) روی این فرم مشخص می نمود. ضمناً در مورد قابل قبول بودن روسازی به یکی از سه گزینه، بله، خیر، نامشص پاسخ می داد. بعد از ارزیابی تمام قطعات تست بررسی و تحلیل اطلاعات فرم های ارزیابی برای هر قطعه در آزمایش AASMO شاخص PSR بدست آمد. شاخص PSR میانگین نمره هایی بود که ارزیاب ها  به هر قطعه می دادند. در ادامه آزمایش AASMO برای ارائه رابطه ای بعنوان بسط آن شاخصPSR  را تخمین زد. از پارامترهای

( میانگین واریانس شیب در طول مسیر) برای ناهموارهای سطح را،

(  میانگین یا گردی شیار چرخ چپ و راست) برای پروفیل عرضی به( ترک)، P ( وصله) برای خرابیهای سطح استفاده شده در همان قطعاتی که ارزیاب توسط ارزیابی ها انجام شده در شیب در فواصل 1 فوت( 30 سانتیمتتر به وسیله دستگه نیمرخ سنج در مسیر هر چرخ جداگانه ارزیابی شده سپس برای هر دسته از اعداد واریانس شیب محاسبه و میانگین دو واریانسبه بعنوان

 بکار گرفته می شود.

                                                                      

                                                                       

                                                                            

Cracking :c ( ترک )

Patching :p ( وصله )

نیمه رخ سنجprofile meter

که در آن: شیب در مسیر چرخ چپ و راست در نقطه i

 میانگین شیب در مسیر چرخ چپ و راست

 واریانس شیب در مسیر چرخ ها

 

 روش PCI Structural Cuplings                                         

Surface operational condition                                                   

روش PCI توسط گروه مهندسین آمریکا بعنوان یک شاخص مرکب برای ارزیابی روسازی ازنظر کیفیت سازه ای عملکردی دردهه 1970 تهیه و       پشنهاد شده است و تاکنون چندین بار بازنگری و تکمیل شده است در سال 1994 انجمن ASTM [ASTM SH] روش PCI را بعنوان روش استاندارد ارزیابی روسازی برای روسازی باند فرودگاه ها در سال 1999 این روش را بعنوان روش استاندارد ارزیابی [D 6433-99] برای سازه های آسفالتی م عرفی کرده است.

  در ارزیابی روسازی آسفالتی به روش PCI نوع خرابی مورد ارزیابی قرار می گیرد. برای برداشت خرابی ها به مرجع(Shahin 94 ) مراجعه شود.

 در ارزیابی مربوط نمونه پس از تغییر نوع، شدت، و گستردگی خرابیهای موجود در فرم مربوط شکل(2-1) تکمیل می شود. در بالا فرم مشخصات واحده مساحت و تاریخ ثبت می شود سپس د رستون شدت خرابی به ترتیب شماره کد خرابی و شدت آن یادداشت م یشود(  ندزه گیری شدت برابر H . High, M . Medium, L .Low   در ردیف جلوی هر خرابی مقادیر گستردگی اندازه گیری ثبت می شود. جمع هر ردیف در ستون کل(Total ) نوشته می شود. از تقسیم عدد ستون کل بر مساحت واحد مقدار تراکم(pensity )  خرابی بدست می آید. بعد از محاسبه تراکم ستون      کاهنده(Pedut voluey) نوشته می شود. از تقسیم عدد ستون کل بر مساحت واحد مقدار تراکم(pensity ) خرابی بدست می آید. بعد از محاسبه تراکم ستون ظهر    کاهنده(Peductvoluey ) از روی نمودار مربوط به خرابی مانند شکل(2-3) بدست می آید، بزرگی اعداد کاهنده بیانگر تأثیر خرابی در کاهش خدمت دهی روسازی است.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,085 تومان
(شامل 5% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 4,300 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Archive_1850795_9678.zip216.5k





بررسی بمب های الکترو مغناطيسی و چگونگی مقابله با آنها

بررسی بمب های الکترو مغناطيسی  و چگونگی مقابله با آنها لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی :ورد + پی دی اف نوع فایل :  .doc +pdf ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد اسلاید :22 صفحه  قسمتی از متن :  بمب الكترومغناطيسي يا اي ـ بمب (e-bomb)اسلحه اي است كه انرژی برق را از زندگی بشر حذف می کند. اين بمب به سادگي مي تواند تمام دستگاههاي الكترونيكي را كه بشر از آنها استفاده مي كند از كار بيندازد. به عنوان مثال مي تواند در عرض چند ثان ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان 3,600 تومان 10% تخفیف